vrijdag 29 oktober 2010

Stiltewandeling van vandaag.

Ik heb vandaag genoten van een heerlijke wandeling. Met een groep van 14 personen vertrokken we vanmorgen, iets later als gepland, vanuit De Drie Linden voor de stilte wandeling.Al snel voelde het voor mij heel vertrouwd in deze groep. Uit de reacties begrijp ik dat dit voor de mensen in deze groep ook zo was.
Ik ben dankbaar voor deze mooie ochtend.
tijdens de koffie-thee heerst een heerlijke serene stilte in de groep

Nog even genieten van een dun najaarszonnetje

Of je in Zuid Afrika bent en de olifanten zo langs kunnen komen.( zo voelde dit plekje voor Maaike)

Gezichten gericht op de zon

4 opmerkingen:

  1. Hai Karin,

    Het was een geweldige wandeling waarbij alles tot in de puntjes verzorgd was ...
    Een fijn begin van het weekend!
    Ga zeker weer op een geschikte datum mee!

    Liefs,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieverd,

    Als ik de foto's zie kan ik wel jaloers worden omdat ik niet mee kon wandelen. Maar... in gedachten ben ik lekker met jullie mee gelopen!! En in de stille momenten zal dat zeker gevoeld zijn.

    Liefs X
    Mariel uit een weer droog Curacao!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blossom shower
    One day Subhuti, in a mood of sublime emptiness, was sitting under a tree. When flowers began to fall around him..

    "We are praising you for your discourse on emptiness," Buddha whispered to him.
    "But I have not spoken of emptiness," said Subhuti.
    "You have not spoken of emptiness, we have not heard emptiness," he responded..
    "This is the true emptiness."
    And blossoms showered upon Subhuti as rain.

    Big Hug,

    Guido Wüner Wewengkang

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Karin,

    Wat een heerlijke uurtjes in "vrijheid" én "verbondenheid".....
    Lopend.... ingeleid door jou om élke stap te voelen en beléven......genietend van de stilte en de harmonie in de natuur..........compleet met meditatie en visualisatie.
    Het kóstte niet maar gáf.....vól energie kwamen we terug van de wandeling.
    Zéker niet voor ééns!

    Veel liefs,

    Ronald & Jet

    BeantwoordenVerwijderen